اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

ستارگان والیبال در تیم تهرانی| از معروف تا موسوی؛ بنزین سوپر در باک پیکان

  • کد خبر: ۱۰۷۶۱۴
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
ستارگان والیبال در تیم تهرانی| از معروف تا موسوی؛ بنزین سوپر در باک پیکان
نماینده والیبال کشورمان برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا تا دندان مسلح شد.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ از ۲۴ تا ۳۰‌اردیبهشت با حضور هشت تیم به میزبانی ایران در سالن ۱۲‌هزار‌نفری آزادی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. شهداب یزد و پیکان دو تیمی هستند که در این رقابت‌ها به‌عنوان نماینده ایران حاضر خواهند شد. پیکان که با هدایت پیمان اکبری از بحران لیگ قبلی درآمد و در سال ۱۴۰۰ توانست تا فینال پیش برود، با شکست مقابل شهداب به عنوان نایب‌قهرمانی بسنده کرد.

برگزاری جام باشگاه‌های آسیا در تهران باعث شد تا برخلاف سال‌های گذشته دو تیم از ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند. در‌این‌میان مدیران باشگاه پیکان از فرصت استفاده کردند و در تلاش برای تقویت تیم خود برای رسیدن به قهرمانی در آسیا هستند؛ اتفاقی که پیش‌ازاین پیکانی‌ها هفت‌بار آن را تجربه کردند. شاگردان پیمان اکبری که در لیگ برتر عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آوردند، با مدیریت امیر عطابخش تصمیم دارند تا تیمی تا دندان مسلح را روانه مسابقات کنند که بدون دغدغه مدال طلا را کسب کند.

پیکان کهکشانی

نماینده والیبال کشورمان به‌عنوان پرافتخارترین تیم آسیا به‌منظور حضوری مقتدرانه در رقابت‌های جام باشگاه‌های قاره کهن سعی دارد با تیمی قدرتمند وارد مسابقات شود. در‌این‌باره طی روز‌های گذشته اخبار متعددی درباره توافق پیکانی‌ها با چند ستاره بزرگ والیبال جهان به گوش می‌رسید و حالا این مسئله رسمی شده است. دیروز باشگاه پیکان به‌طور‌رسمی اعلام کرد اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز، سعید معروف و سیدمحمد موسوی به تیم والیبال این باشگاه پیوسته‌اند و در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا این تیم را همراهی خواهند کرد.

خواهر‌خواندگی پربرکت

بر‌این‌اساس نیمیر عبدالعزیز ستاره تیم ملی هلند و اروین انگاپت بازیکن ارزشمند تیم ملی فرانسه که هردو عضو باشگاه مودنای ایتالیا هستند، طی یک قرارداد خواهرخواندگی به پیکان ملحق شده‌اند. مدیران باشگاه پیکان از چند هفته قبل برای عقد قرارداد خواهرخواندگی با باشگاه مودنا وارد مذاکره شدند و طبق همین قرارداد دو ستاره مطرح والیبال دنیا که عضو باشگاه ایتالیایی هستند، چند‌روزی به ایران خواهند آمد و با پیراهن پیکان در رقابت‌های آسیایی حضور خواهند یافت. نیمیر عبدالعزیز هلندی در پست قطر پاسور یکی از بهترین والیبالیست‌های جهان به حساب می‌آید و می‌تواند کلید موفقیت پیکان در آسیا باشد. اروین انگاپت یکی از بهترین بازیکنان دنیای توپ‌و‌تور است که قطعا ملحق‌شدن او به پیکان هیجان زیادی را برای والیبال‌دوستان ایرانی به‌همراه خواهد داشت.

معروف و موسوی هم پیکانی شدند

اولین خرید بزرگ پیکان برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا سیدمحمد موسوی، ستاره سرعتی‌زن تیم ملی در سال‌های اخیر بود. موسوی که فصل اخیر را در ترکیب فنرباغچه گذراند و در چند ماه آخر به‌دلیل مصدومیت و محدودیت تعداد بازیکنان خارجی نتوانست مثل اوایل فصل در ترکیب ثابت تیمش قرار بگیرد، بعد از حضوری کوتاه‌مدت در جام رمضان امارات، به پیشنهاد پیکانی‌ها پاسخ مثبت داد و بعد از چند سال بار دیگر پیراهن این تیم را پوشید. این بازیکن باتجربه که از سوی عطایی به تیم ملی دعوت نشده است، از دیروز در تمرینات پیکان حضور پیدا کرد. این همه کار پیکانی‌ها برای تقویت این تیم نبود. خودروسازان این‌بار برای درخشش در مسابقات بین المللی دست‌به‌جیب شدند و به سراغ کاپیتان سابق تیم ملی رفتند.

سعید معروف، پاسور باتجربه والیبال ایران که از تیم ملی خداحافظی کرده است، با فنرباغچه تا نیمه‌نهایی سوپرلیگ ترکیه پیش رفت، اما در رسیدن به فینال ناکام بود. موسوی چند‌روزی است در تمرینات پیکان حضور یافته است، سعید معروف هم طی یکی‌دو روز آینده به تهران می‌آید و به جمع شاگردان پیمان اکبری اضافه خواهد شد. همچنین انگاپت و عبدالعزیز، دو ستاره خارجی والیبال پیکان، نیز چند روز قبل از شروع مسابقات جام باشگاه‌های آسیا وارد تهران خواهند شد تا برای حضور در ترکیب پیکان استارت بزنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->